Smart KARTA to usługa w aplikacji mobilnej NASZ BANK pozwalająca na dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych w bankomatach oraz wpłatomatach Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim.
Smart KARTA pozwala szybko i bezpiecznie obsłużyć rachunek bez dotykania bankomatu. Transakcję tworzy się i potwierdza w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Transakcję natychmiastowo są widoczne na rachunku.
Zalety SMART KARTY:
- szybkość i bezpieczeństwo;
- łatwa w użyciu;
- bezdotykowy bankomat;
- transakcje bez czekania;
Limit dzienny wypłaty gotówki z bankomatów
- limit domyślny 1.000 zł
- limit maksymalny 10.000 zł
SmartKARTA Instrukcja dla Klienta
E-dokumenty to portal bankowy tzw. „Trwały nośnik” umożliwiający użytkownikowi otrzymywanie dokumentów w wersji elektronicznej. Pozwala na bezpieczne zachowanie każdego dokumentu we wszystkich jego wersjach oraz uzyskanie swobodnego dostępu do niego z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Użyta technologia w sposób niezaprzeczalny gwarantuje niezmienność treści, formy oraz momentu publikacji dokumentu.
Nowa odsłona aplikacji Nasz Bank już dostępna! Bankowanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne. Korzystaj z usług Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim, bezpiecznie i wygodnie, zawsze gdy tego potrzebujesz.
Dzięki aplikacji Nasz Bank 2.0:
W aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania. Pobierz aplikację i sprawdź co potrafi Nasz Bank!
mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w naszym Banku. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.
Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-
Bankowość internetowa to całodobowy i bezpieczny dostęp do rachunku. Usługa jest dostępna dla Klientów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zarządzając rachunkiem przez internat oszczędzasz swój czas i pieniądze.
Bankowość internetowa umożliwia:
Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.
Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking.
Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.
Podstawowe funkcjonalności:
· dostęp do rachunków,
· przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
· wykonywanie przelewów dowolnych, zdefiniowanych,
· QR przelewy (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie QR kodu faktury),
· koszyk płatności,
· obsługa lokat terminowych,
· obsługa kredytów,
· przegląd kursów walut,
· geolokalizacja bankomatów,
Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:
· mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
· wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
· szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
· większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.
Bezpieczeństwo
Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.
Pierwsze kroki w programie
Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażeniem (nie ma potrzeby instalowania dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnych.
Kolejne kroki:
- uruchomienie w telefonie komórkowym przeglądarki internetowej,
- wpisanie poprawnego adresu usługi Internet Bankingu: https://konto.bsminskmaz.pl/
- zalogowanie się poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu.
Abu ułatwić sobie logowanie do usługi, skrót adresowy można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego.
Więcej informacji na temat funkcjonalności usługi Internet Banking w wersji mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim.
SMS Banking zapewnia dwukierunkową komunikację za pomocą wiadomości SMS pomiędzy Klientami Banku a Bankiem. Usługa SMS dostępna jest przez całą dobę.
W ramach komunikacji dostępne są 3 rodzaje komunikatów:
operacje - komunikaty SMS wysyłane przez klienta w postaci odpowiednich komend SMS, dotyczące rachunków klienta - zapewniające możliwość pozyskania przez klienta aktualnych danych o rachunkach,
powiadomienia – komunikaty wysyłane automatycznie z Sytemu SMS dotyczące rachunków klienta, które można podzielić na 3 grupy:
komunikaty wysyłane do Klienta na podstawie dyspozycji Operatora:
informacyjne - umożliwiające wysyłanie informacji do Klienta o aktualnych promocjach, wymaganych dokumentach, lub umówionych spotkaniach czy spłacie kredytu,
Automatyczny system, który umożliwia dostęp do rachunku przez telefon.
Klient może:
Jeśli Klient chce korzystać z Bankofonu: