INNE USŁUGI

KARTY PŁATNICZE

Karta Płatnicza 

Karta wydawana przez Bank jest międzynarodową kartą płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą. Rodzaje kart płatniczych wydawanych przez nasz Bank dla osób fizycznych:

 Karta Visa payWave

 

 

Karta Visa payWave to wygodna i bezpieczna alternatywa dla gotówki. To połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. 

Płać kartą zbliżeniową Visa payWave za zakupy do 100 zł – szybciej i bezpieczniej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.

Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł wymagają podania kodu PIN lub autoryzacji podpisem.

 

Transakcje internetowe

Od 1 lipca 2023r. Bank ma możliwość niestosowania silnego uwierzytelnienia 3DS zgodnie z Ustawą o usługach płatniczych dla transakcji internetowych

Wysokość limitów do jakich nie jest stosowane uwierzytelnienie 3D-Secure

Pojedyncza transakcja internetowa

100 PLN

Suma transakcji internetowych

400 PLN

Liczba następujących po sobie transakcji internetowych

5

 

Karta umożliwia Użytkownikowi karty dokonywanie transakcji w kraju i za granicą:

  • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w jednostkach oznaczonych emblematem Visa, wyposażonych w terminale POS,
  • płatności zbliżeniowe za zakupy do 100zł bez użycia PIN-u
  • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem Visa,
  • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji Visa, wyposażonych w terminale POS, oznaczonych emblematem Visa,
  • sprawdzanie wysokości dostępnych środków,
  • aktywację karty za pomocą kodu aktywacyjnego PIN w bankomatach świadczących powyższe usługi,
  • płatności dokonywanych w Internecie,
  • awaryjną wypłatę gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą,
  • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty(maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 10 000 zł, maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 50 000 zł),

 

Utratę karty należy natychmiast zgłosić osobiście w każdym Oddziale Banku lub telefonicznie w Contact Center Banku pod numerem(+48) 86 215 50 50

(serwis Banku jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu)

 

Klienci banku, którzy utracą swoją kartę mogą ją również zablokować dzwoniąc pod numer (+48) 828 828 828. Numer działa przez całą dobę, zarówno w Polsce jak i poza granicami kraju.

 

 

 

 

 

 

KARTOSFERA - PORTAL OBSŁUGI KART PŁATNICZNYCH

Do uzyskania dostępu do portalu niezbędne jest podanie w Banku aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będzie wysyłane hasło SMS do pierwszego zalogowania się.

Jednocześnie informujemy, że w celu dokonywania transakcji internetowych niezbędne jest zdefiniowanie limitu transakcji internetowych w placówce Banku lub na portalu kartosfera, obecnie limit ten jest wyzerowany!

Za pośrednictwem Portalu kartowego mogą Państwo dokonać następujących czynności:

  • aktywować posiadaną kartę
  • zastrzec posiadaną kartę
  • zmieniać kod PIN posiadanej karty
  • aktywować zabezpieczenie 3D Secure (bezpieczne transakcje internetowe za pomocą karty),
  • wyłaczyć/włączyć funkcję płatności zbliżeniowych dla posiadanej karty (o ile karta posiada funkcje zbliżeniową),
  • zmienić limity transakcyjne posiadanej karty,
  • zmienić numer telefonu na który będą przysyłane hasła SMS służące autoryzacji transakcji internetowych w sytemie 3D Secure.


W celu zarejestrowania się w portalu kartowym, należy:

  • wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl
  • podać numer PESEL – dla rezydentów, a w przypadku nierezydentów prosimy o kontakt z Bankiem w celu ustalenia indywidualnego numeru identyfikacyjnego,
  • wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym,
  • ustawić nowe hasło do portalu kartosfera.pl

 

 

Ustaw kod PIN dla usługi 3D Secure

Uprzejmie przypominamy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca w naszym Banku oraz całej Grupie BPS wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2.

Aby dokonywać płatności kartą w Internecie ustaw kod PIN dla usługi 3D Secure.

Realizacja wymogu silnego uwierzytelniania polega na dodaniu, obok dziś funkcjonującego obowiązku podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego obowiązkowego zabezpieczenia w postaci kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure. Poniżej zamieszczamy krótką instrukcję pokazującą jak nadać kod PIN w portalu KartoSFERA

Zaloguj się do portalu KartoSFERA i przejdź do zakładki 3D Secure.

 

Niezbędne instrukcje:

 

Nadanie PIN-u w Kartosferze

Aktywacja karty portalu Kartosfera

Pierwsze logowanie do portalu Kartosfera

 

 

NAKLEJKA ZBLIŻENIOWA

 

Naklejka zbliżeniowa VISA payWave to nowoczesny środek płatniczy, będący odpowiednikiem karty płatniczej. Po naklejeniu np. na telefon umożliwia dokonywanie szybkich i bezpiecznych transakcji zbliżeniowych w punktach handlowo-usługowych w kraju, za granicą oraz w internecie.

Produkt wycofany z oferty banku od 01.01.2025r. 

KARTA KREDYTOWA

Transakcje internetowe

Od 1 lipca 2023r. Bank ma możliwość niestosowania silnego uwierzytelnienia 3DS zgodnie z Ustawą o usługach płatniczych dla transakcji internetowych

Wysokość limitów do jakich nie jest stosowane uwierzytelnienie 3D-Secure

Pojedyncza transakcja internetowa

100 PLN

Suma transakcji internetowych

400 PLN

Liczba następujących po sobie transakcji internetowych

5

 

Karta kredytowa Visa Credit

  • nowoczesna, wygodna i bezpieczna forma dokonywania codziennych płatności
  • możliwość bezpłatnego użytkowania karty, pod warunkiem aktywnego z niej korzystania
  • komfort - możesz robić zakupy na całym świecie, nawet gdy nie masz pieniędzy na koncie
  • darmowy kredyt do 51 dni
  • limit kredytowy do 20 000 PLN
  • możliwość dokonywanie przelewów z karty kredytowej
  • dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych - w kraju i za granicą - bez żadnych opłat
  • dokonywanie transakcji w internecie
  • brak konieczności spłaty całości zadłużenia - minimalna spłata to tylko 3% wykorzystanego limitu karty miesięcznie, nie mniej niż 40 PLN
  • możliwość sprawdzenia wysokości dostępnego limitu kredytowego w bankomacie, doładowania telefonu komórkowego
  • wygoda - automatyczne wznowienie karty
  • możliwość zamówienia dodatkowej karty dla bliskiej osoby powyżej 13 roku życia

 

 

Utratę karty należy natychmiast zgłosić osobiście w każdym Oddziale Banku lub telefonicznie w Contact Center Banku pod numerem(+48) 86 215 50 50

(serwis Banku jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu)

 

Klienci banku, którzy utracą swoją kartę mogą ją również zablokować dzwoniąc pod numer (+48) 828 828 828. Numer działa przez całą dobę, zarówno w Polsce jak i poza granicami kraju.

 

 

 

Reprezentatywny przykład – Karta kredytowa 
Kwota limitu karty 2 000 PLN
Okres kredytowania: 12 m-cy 

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 21,79% dla karty kredytowej VISA Credit, przy założeniu, że całkowita kwota limitu kredytowego wynosi 2.000,00 zł wypłaconego jednorazowo. Całkowita kwota do zapłaty wynosi 2.424,00 zł, oprocentowanie zmienne w wysokości 18,50% w skali roku. Całkowity koszt kredytu 424,00 zł (w tym: odsetki 370,00 zł, opłata za wydanie karty 0,00 zł, opłata roczna za kartę 54,00 zł), przy założeniu jednorazowej wypłaty limitu kredytowego, spłata zadłużenia w 12 miesięcznych równych ratach w wysokości po 202,00 zł lub spłaty jednorazowej w wysokości 2.424,00 zł.

Kalkulacja została dokonana na dzień 01.07.2024 r. na reprezentatywnych przykładach.
Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wyliczenia mają charakter szacunkowy i służą wyłącznie celom informacyjnym. Informacje wyżej podane powinny być analizowane łącznie z formularzem informacyjnym udostępnianym przez Bank przed zawarciem umowy o kartę kredytową. Udzielenie karty kredytowej jest uzależnione od posiadania zdolności kredytowej.
 

 

PRZEKAZY DEWIZOWE

Przekaz w obrocie dewizowym to transakcja płatnicza obejmująca polecenie wypłaty, przelew regulowany i przelew SEPA zarówno przychodzący jak i wychodzący. Realizujemy przekazy w walutach: PLN, EUR, USD, GBP, CHF, RUB, AUD, CZK, DKK, JPY, CAD, NOK, SEK, HUF. Możliwość realizacji przekazu w dowolne miejsce na świecie. Ekspresowe dokonywanie przekazów w EUR i USD.

Rodzaje przekazów w obrocie dewizowym realizowanych przez Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim:

  • polecenie wypłaty - skierowana do lub otrzymana z innego banku krajowego lub zagranicznego instrukcja płatnicza polecająca dokonanie przelewu określonej kwoty pieniężnej na rzecz wskazanego odbiorcy (beneficjenta),
  • przelew SEPA - transakcja płatnicza realizowana przez banki działające na terytorium Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii, Lichtensteinu i Szwajcarii, które podpisały umowę o przystąpieniu do polecenia przelewu SEPA, spełniająca następujące warunki:
    • waluta transakcji EUR,
    • zawiera prawidłowy numer rachunku bankowego beneficjenta oraz zleceniodawcy w standardzie IBAN, prawidłowy kod BIC,
    • koszty „SHA",
    • nie zawiera jakichkolwiek dodatkowych instrukcji płatniczych,
    • Bank zleceniodawcy i Bank beneficjenta przelewu są uczestnikami Polecenia Przelewu SEPA - SCT (SEPA Credit Transfer). Wykaz banków- uczestników SEPA
    • brak ograniczenia kwotowego transakcji,

 

  • Przelew regulowany - transakcja płatnicza realizowana przez banki działające na terytorium Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii, Lichtensteinu, spełniająca następujące warunki:
    • waluta transakcji EUR,
    • kwota transakcji mniejsza lub równa EUR 50.000,
    • zawiera prawidłowy numer rachunku bankowego beneficjenta oraz zleceniodawcy w standardzie IBAN, prawidłowy kod BIC,
    • koszty „SHA",
    • realizacja czeków, akredytyw w obrocie dewizowym,

 

Realizowane u nas przekazy dewizowe to niskie koszty z możliwością dokonania przekazu bez wyjścia z domu dzięki bankowości internetowej.

SWIFT CODE ( BIC): POLUPLPR

W celu pobrania druku przelewu zagranicznego kliknij tutaj

 

 

CENTRALNA INFORMACJA

Centralna informacja umożliwia dostęp do informacji o rachunkach w każdym banku i SKOK-u.

 

Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.