INNE USŁUGI

USŁUGA PAYBYNET

Dzięki usłudze bezpiecznych płatności internetowych Paybynet za zakupy w sieci zapłacisz wygodnie i bez ryzyka. Pieniądze niezwłocznie i bezpośrednio trafią z Twojego konta na konto bankowe sprzedawcy, a na przelewie zobaczysz, komu i za co przelewasz pieniądze. Sprzedawca korzystający z Paybynet łatwo zidentyfikuje Twoje zamówienie, co przyspieszy nie tylko dostawę zamówienia, ale również rozpatrywanie ewentualnej reklamacji czy procedurę zwrotu towaru.
 
 
Usługa zapewnia:
  • bezpieczeństwo płatności - przelew wykonywany jest bezpośrednio z konta kupującego na konto sprzedawcy lub urzędu, bez zatrzymywania pieniędzy w instytucji pośredniczącej (widzisz na przelewie, komu przelewasz pieniądze),
  • szybkość płatności - informacja o płatności przez internet przekazywana jest natychmiast do sklepu, co przyspiesza realizację zamówienia (rozliczenie płatności gwarantuje KIR),
  • wygoda użytkownika - dane przelewu w systemie bankowości internetowej są wypełniane automatycznie, dzięki czemu nie pomylisz się przy ich wprowadzaniu.

Tu zapłacisz z Paybynet

Ponadto z Krajową Izbą Rozliczeniową współpracują największe systemy płatności internetowych, a to oznacza, że jesteśmy na liście możliwych form płatności w systemach:

  • Przelewy 24
  • Transferuj.pl
  • eService Online
  • IAI Płatności
  • DotPay.pl

Aby skorzystać z usługi wystarczy w momencie płatności wybrać z listy Banków Spółdzielczych nasz Bank.

Jak płacić za pomocą usługi Paybynet?

 

 

 

NOŚNIK TRWAŁY


Udostępniliśmy system, który dzięki zastosowaniu technologii blockchain umożliwia sprawdzenie aktualności i autentyczności danego dokumentu poprzez użycie unikalnego identyfikatora udostępnionego przez Bank.

Klienci informowani są o dostarczeniu dokumentu poprzez wiadomość SMS lub e-mail. Dokumenty mogą przeglądać wszyscy Klienci, nawet jeśli zakończyli już współpracę z Bankiem Spółdzielczym Mińsku Mazowieckim.


Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim wdrożył system Trwały nośnik za pomocą, którego będą przekazywane informacje wymagane przepisami prawa - w szczególności: zmiany regulaminów, taryfy opłat i prowizji, tabele oprocentowania itp.

Trwały nośnik umożliwi przechowywanie adresowanych do Państwa wiadomości przez okres 10 lat i pozwoli na ich odtworzenie w niezmienionej postaci. Ta forma korespondencji to szybsza i sprawniejsza forma komunikacji oraz bezpieczny i łatwy dostęp do niej.

 

Pod adresem https://bsminskmaz.pl/edokumenty.html dostępne są dokumenty, o których zostali każdorazowo poinformowani Klienci Banku. Informacja o wygenerowaniu dokumentu i wystawieniu go pod wskazanym adresem jest przekazywana w wiadomości SMS lub e-mail, której nadawcą jest Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim.

Niezbędne jest uzupełnienie Państwa danych kontaktowych w dokumentacji banku oraz bieżąca ich aktualizacja (numer telefonu komórkowego lub e-mail).

 

KARTY PŁATNICZE

Karta Visa Business Debetowa

 

  

Karta wydawana przez Bank jest międzynarodową kartą płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą.(kliknij aby pobrać wniosek

Transakcje internetowe

Od 1 lipca 2023r. Bank ma możliwość niestosowania silnego uwierzytelnienia 3DS zgodnie z Ustawą o usługach płatniczych dla transakcji internetowych

Wysokość limitów do jakich nie jest stosowane uwierzytelnienie 3D-Secure

Pojedyncza transakcja internetowa

100 PLN

Suma transakcji internetowych

400 PLN

Liczba następujących po sobie transakcji internetowych

5

 

Karta umożliwia Użytkownikowi karty dokonywanie transakcji w kraju i za granicą:

  • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w jednostkach oznaczonych emblematem Visa, wyposażonych w terminale POS,
  • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem Visa,
  • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji Visa, wyposażonych w terminale POS, oznaczonych emblematem Visa,
  • płatności dokonywanych w Internecie,
  • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 30 000 zł, maksymalny dzienny liit operacji płatniczych – 50 000 zł)

 

Użytkownik karty autoryzuje transakcję płatniczą poprzez:

  • złożenie podpisu na dowodzie dokonania transakcji u niektórych akceptantów oraz w niektórych oddziałach lub placówkach banków,
  • wprowadzenie kodu identyfikacyjnego (PIN) - u akceptantów, w bankomatach oraz oddziałach banków,
  • podanie numeru karty oraz daty jej ważności i opcjonalnie kodu CVV2/CVC2 - w przypadku zamówień pocztowych, telefonicznych i internetowych,

 

Utratę karty należy natychmiast zgłosić osobiście w każdym Oddziale Banku lub telefonicznie w Contact Center Banku pod numerem (+48) 86 215 50 50

(serwis Banku jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu)

 

 

 

Klienci banku, którzy utracą swoją kartę mogą ją również zablokować dzwoniąc pod numer (+48) 828 828 828. Numer działa przez całą dobę, zarówno w Polsce jak i poza granicami kraju.

 

 

 

 

 

TERMINALE PŁATNICZE PLANET PAY

 

TERMINAL PŁATNICZY ORAZ APLIKACJA POSAPP OD PLANET PAY
 
 
W Planet Pay zapewniamy kompleksową usługę dopasowaną do Twoich potrzeb. Bez względu na to czy jesteś dużym, średnim, czy małym Przedsiębiorcą, czy prowadzisz biznes stacjonarny czy mobilny nasze rozwiązania usprawnią i zoptymalizują działanie Twojej firmy. 
 
NIE KORZYSTAŁEŚ NIGDY Z TERMINALA PŁATNICZEGO?
 
Skorzystaj z Programu Polska Bezgotówkowa a otrzymasz terminal lub aplikację POSapp nawet do 18 miesięcy bez opłat za dzierżawę/abonament i brak prowizji od transakcji do obrotu 100 000 zł na urządzeniu.
 
POSIADAŁEŚ LUB POSIADASZ TERMINAL PŁATNICZY?
 
Poznaj i porównaj atrakcyjną ofertę Planet Pay dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb. Pomożemy Ci przy przeniesieniu terminala. Wypróbuj także aplikację POSapp na telefon, która pozwala na przyjmowanie płatności bezgotówkowych.
 
DLACZEGO WARTO ROZPOCZĄĆ WSPÓŁPRACĘ Z PLANET PAY?
 
  • pracownik Planet Pay przedstawi ofertę w dogodnym dla Ciebie czasie 
  • umowę możesz podpisać w wybrany przez Ciebie sposób: elektronicznie lub osobiście w dniu instalacji terminala
  • jasne warunki współpracy - brak ukrytych kosztów
  • jedna stawka prowizyjna dla wszystkich rodzajów kart
  • nowoczesna platforma sprzętowa
  • dodatkowe funkcjonalności za 0 zł (m.in. DCC, twoje logo na wydruku, cash back, doładowania GSM, integracje z kasami fiskalnymi)
  • BLIK
  • szybkie księgowanie środków na koncie do 24h
  • dostępne Contact Center 24h
  • bezpłatny serwis urządzenia
  • szybki czas instalacji terminala do 48h
  • natychmiastowy czas instalacji aplikacji POSapp
 
POZNAJ OFERTĘ PLANET PAY
 
Złóż zapytanie o terminal online TUTAJ lub zapytaj doradcę w Banku.
 
 
 
 
 
 
 

PRZEKAZY DEWIZOWE

Przekaz w obrocie dewizowym to transakcja płatnicza obejmująca polecenie wypłaty, przelew regulowany i przelew SEPA zarówno przychodzący jak i wychodzący. Realizujemy przekazy w walutach: PLN, EUR, USD, GBP, CHF, RUB, AUD, CZK, DKK, JPY, CAD, NOK, SEK, HUF. Możliwość realizacji przekazu w dowolne miejsce na świecie. Ekspresowe dokonywanie przekazów w EUR i USD.

Rodzaje przekazów w obrocie dewizowym realizowanych przez Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim:

  • polecenie wypłaty - skierowana do lub otrzymana z innego banku krajowego lub zagranicznego instrukcja płatnicza polecająca dokonanie przelewu określonej kwoty pieniężnej na rzecz wskazanego odbiorcy (beneficjenta),
  • przelew SEPA - transakcja płatnicza realizowana przez banki działające na terytorium Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii, Lichtensteinu i Szwajcarii, które podpisały umowę o przystąpieniu do polecenia przelewu SEPA, spełniająca następujące warunki:
    • waluta transakcji EUR,
    • zawiera prawidłowy numer rachunku bankowego beneficjenta oraz zleceniodawcy w standardzie IBAN, prawidłowy kod BIC,
    • koszty „SHA",
    • nie zawiera jakichkolwiek dodatkowych instrukcji płatniczych;
    • Bank zleceniodawcy i Bank beneficjenta przelewu są uczestnikami Polecenia Przelewu SEPA - SCT (SEPA Credit Transfer). Wykaz banków- uczestników SEPA 
    • brak ograniczenia kwotowego transakcji,

 

  • Przelew regulowany - transakcja płatnicza realizowana przez banki działające na terytorium Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii, Lichtensteinu, spełniająca następujące warunki:
    • waluta transakcji EUR,
    • kwota transakcji mniejsza lub równa EUR 50.000,
    • zawiera prawidłowy numer rachunku bankowego beneficjenta oraz zleceniodawcy w standardzie IBAN, prawidłowy kod BIC,
    • koszty „SHA",
    • realizacja czeków, akredytyw w obrocie dewizowym,

 

Realizowane u nas przekazy dewizowe to niskie koszty z możliwością dokonania przekazu bez wyjścia z domu dzięki bankowości internetowej.

SWIFT CODE ( BIC): POLUPLPR

 

Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.