Bankowość internetowa to całodobowy i bezpieczny dostęp do rachunku. Usługa jest dostępna dla Klientów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zarządzając rachunkiem przez internat oszczędzasz swój czas i pieniądze.
Bankowość internetowa umożliwia:
Internet Banking dla firm oferuje dodatkowo:
Aplikacja dostępna jest dla użytkowników systemu Android oraz systemu iOS.
|
Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.
Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking.
Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.
Podstawowe funkcjonalności:
· dostęp do rachunków,
· przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
· wykonywanie przelewów dowolnych, zdefiniowanych,
· QR przelewy (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie QR kodu faktury),
· koszyk płatności,
· obsługa lokat terminowych,
· obsługa kredytów,
· przegląd kursów walut,
· geolokalizacja bankomatów,
Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:
· mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
· wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
· szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
· większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.
Bezpieczeństwo
Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.
Pierwsze kroki w programie
Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażeniem (nie ma potrzeby instalowania dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnych.
Kolejne kroki:
- uruchomienie w telefonie komórkowym przeglądarki internetowej,
- wpisanie poprawnego adresu usługi Internet Bankingu: https://konto.bsminskmaz.pl/
- zalogowanie się poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu.
Abu ułatwić sobie logowanie do usługi, skrót adresowy można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego.
Więcej informacji na temat funkcjonalności usługi Internet Banking w wersji mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim.
SMS Banking zapewnia dwukierunkową komunikację za pomocą wiadomości SMS pomiędzy Klientami Banku a Bankiem. Usługa SMS dostępna jest przez całą dobę.
W ramach komunikacji dostępne są 3 rodzaje komunikatów:
operacje - komunikaty SMS wysyłane przez klienta w postaci odpowiednich komend SMS, dotyczące rachunków klienta - zapewniające możliwość pozyskania przez klienta aktualnych danych o rachunkach,
powiadomienia – komunikaty wysyłane automatycznie z Sytemu SMS dotyczące rachunków klienta, które można podzielić na 3 grupy:
komunikaty wysyłane do Klienta na podstawie dyspozycji Operatora:
informacyjne - umożliwiające wysyłanie informacji do Klienta o aktualnych promocjach, wymaganych dokumentach, lub umówionych spotkaniach czy spłacie kredytu,
Automatyczny system, który umożliwia dostęp do rachunku przez telefon.
Klient może:
Jeśli Klient chce korzystać z Bankofonu: