BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA

INTERNET BANKING DLA FIRM

Bankowość internetowa to całodobowy i  bezpieczny  dostęp do rachunku. Usługa jest dostępna dla Klientów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zarządzając rachunkiem przez internat oszczędzasz swój czas i pieniądze. 

Bankowość internetowa umożliwia:

  • sprawdzenie stanu rachunku,
  • wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych,
  • tworzenie listy przelewów zdefiniowanych,
  • przeglądanie i wydruk wyciągów,
  • zakładanie lokat,
  • uzyskanie informacji o lokatach,
  • składanie zleceń okresowych,
  • śledzenie historii operacji,
  • wydruk potwierdzenia wykonania operacji,
  • sprawdzanie aktualnych kursów walut,
  • informacje o rachunkach, lokatach, kredytach i zleceniach stałych,
  • wydruk potwierdzenia wykonania operacji,
  • historia operacji: wydruk oraz export do formatów Excela i PDF,
  • lista kontrahentów,
  • system zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa m.in. dzięki wykorzystaniu szyfrowania 128-bitowym protokołem SSL oraz stosowaniu tokenów generujących hasła jednorazowe,


Internet Banking dla firm oferuje dodatkowo:

  • podpisywanie przelewów za pomocą kart kryptograficznych,
  • utworzenie macierzy zależności z zestawami podpisów,
  • historia operacji: wydruk oraz export do formatów Excela i pdf,
  • import kontrahentów z innych Serwisów finansowych,
  • dodawanie użytkowników Usługi oraz zarządzanie ich uprawnieniami,
  • podział rachunków na jednostki organizacyjne,
  • import przelewów w formatach Elixir i VideoTel z innych Systemów finansowo - księgowych,

 

APLIKACJA MOBILNA "NASZ BANK"

Aplikacja dostępna jest dla użytkowników systemu Android oraz systemu iOS.


 

WERSJA MOBILNA INTERNET BANKINGU

Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.


Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking. 

Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.

Podstawowe funkcjonalności:

·         dostęp do rachunków,

·         przegląd sald i historii operacji na rachunkach,

·         wykonywanie przelewów dowolnych, zdefiniowanych,

·         QR przelewy (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie QR kodu faktury),

·         koszyk płatności,

·         obsługa lokat terminowych,

·         obsługa kredytów,

·         przegląd kursów walut,

·         geolokalizacja bankomatów,

Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:

·         mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,

·         wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,

·         szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,

·         większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.

 


Bezpieczeństwo

Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

Pierwsze kroki w programie

Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażeniem (nie ma potrzeby instalowania dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnych.

Kolejne kroki:

- uruchomienie w telefonie komórkowym przeglądarki internetowej,

- wpisanie poprawnego adresu usługi Internet Bankingu: https://konto.bsminskmaz.pl/

- zalogowanie się poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu.

Abu ułatwić sobie logowanie do usługi, skrót adresowy można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego.

 

Więcej informacji na temat funkcjonalności usługi Internet Banking w wersji mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim.

 

SMS BANKING


SMS Banking zapewnia dwukierunkową komunikację za pomocą wiadomości SMS pomiędzy Klientami Banku a Bankiem. Usługa SMS dostępna jest przez całą dobę.

 

W ramach komunikacji dostępne są 3 rodzaje komunikatów:

 

 

  • operacje - komunikaty SMS wysyłane przez klienta w postaci odpowiednich komend SMS, dotyczące rachunków klienta - zapewniające możliwość pozyskania przez klienta aktualnych danych o rachunkach,

 

  • powiadomienia – komunikaty wysyłane automatycznie z Sytemu SMS dotyczące rachunków klienta, które można podzielić na 3 grupy: 

  1. przed zdarzeniem - automatycznie generowane komunikaty dotyczące rachunków klienta, informujące o planowanym zdarzeniu na rachunku (np. spłata raty kredytu za 2 dni),
  2. po zdarzeniu - automatycznie generowane komunikaty dotyczące rachunków klienta na podstawie zmian zachodzących na tych rachunkach (np. zmiana salda rachunku),
  3. informacyjne – automatycznie generowane komunikaty informujące o stanie na rachunkach klienta (np. codzienne informowanie o saldzie na wskazanym wcześniej rachunku), 

 

  • komunikaty wysyłane do Klienta na podstawie dyspozycji Operatora: 

  1. informacyjne - umożliwiające wysyłanie informacji do Klienta o aktualnych promocjach, wymaganych dokumentach, lub umówionych spotkaniach czy spłacie kredytu,

  2. procesowe – komunikaty wysyłane do Klienta, wynikające z procesów biznesowych zachodzących w systemie SMS (np. zmiana PINu),

BANKOFON

Automatyczny system, który umożliwia dostęp do rachunku przez telefon.

Klient może:

  • sprawdzić saldo na rachunkach,
  • przejrzeć historie ostatnio wykonywanych operacji,

Jeśli Klient chce korzystać z Bankofonu:

  • musi posiadać telefon z wybieraniem tonowym,
  • musi znać swój numer modulo oraz posiadać przydzielone mu przez Bank hasło (PIN),
  • powinien złożyć wniosek o udostępnienie usługi Bankofon,
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.