Aktualności

WERSJA MOBILNA INTERNET BANKINGU

Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.

 

Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking. 

Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.

Podstawowe funkcjonalności:

·         dostęp do rachunków,

·         przegląd sald i historii operacji na rachunkach,

·         wykonywanie przelewów dowolnych, zdefiniowanych,

·         QR przelewy (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie QR kodu faktury),

·         koszyk płatności,

·         obsługa lokat terminowych,

·         obsługa kredytów,

·         przegląd kursów walut,

·         geolokalizacja bankomatów,

Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:

·         mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,

·         wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,

·         szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,

·         większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.

 


Bezpieczeństwo

Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

Pierwsze kroki w programie

Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażeniem (nie ma potrzeby instalowania dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnych.

Kolejne kroki:

- uruchomienie w telefonie komórkowym przeglądarki internetowej,

- wpisanie poprawnego adresu usługi Internet Bankingu: https://konto.bsminskmaz.pl/

- zalogowanie się poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu.

Abu ułatwić sobie logowanie do usługi, skrót adresowy można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego.

 

Więcej informacji na temat funkcjonalności usługi Internet Banking w wersji mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim.