Klienci informowani są o dostarczeniu dokumentu poprzez wiadomość SMS lub e-mail. Dokumenty mogą przeglądać wszyscy Klienci, nawet jeśli zakończyli już współpracę z Bankiem Spółdzielczym Mińsku Mazowieckim.
Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim wdrożył system Trwały nośnik za pomocą, którego będą przekazywane informacje wymagane przepisami prawa - w szczególności: zmiany regulaminów, taryfy opłat i prowizji, tabele oprocentowania itp.
Trwały nośnik umożliwi przechowywanie adresowanych do Państwa wiadomości przez okres 10 lat i pozwoli na ich odtworzenie w niezmienionej postaci. Ta forma korespondencji to szybsza i sprawniejsza forma komunikacji oraz bezpieczny i łatwy dostęp do niej.
Pod adresem https://bsminskmaz.pl/edokumenty.html dostępne są dokumenty, o których zostali każdorazowo poinformowani Klienci Banku. Informacja o wygenerowaniu dokumentu i wystawieniu go pod wskazanym adresem jest przekazywana w wiadomości SMS lub e-mail, której nadawcą jest Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim.
Niezbędne jest uzupełnienie Państwa danych kontaktowych w dokumentacji banku oraz bieżąca ich aktualizacja (numer telefonu komórkowego lub e-mail).