Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 15 grudnia 2019 r. wejdzie w życie nowy Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim. Wprowadzone zmiany są następstwem przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/518 z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie płatności transgranicznych i opłat za przeliczenie waluty, które stosuje się od 15 grudnia 2019 r. Ze względu na wymogi ww. Rozporządzenia, w przedmiotowym Regulaminie dodano m.in. definicje systemów rozliczeniowych wykorzystywanych do realizacji przelewów. Określono także zasady realizacji przelewów Target i SEPA.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z § 120 ust. 3 Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych, mają Państwo prawo w terminie 14 dni od daty otrzymania zakresu zmian, do złożenia w Banku pisemnego oświadczenia o odmowie przyjęcia zmian, co jest równoznaczne z wypowiedzeniem Umowy. Niezłożenie takiego oświadczenia jest równoznaczne z akceptacją wprowadzanych zmian.
W przypadku pytań do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Oddziałów Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim.
Nowy regulamin znajduje się poniżej: